Shift Happens!


Dit jaar vindt alweer de 21e editie van de Real Estate Career Day plaats! Deze bedrijvendag is het grootste jaarlijks terugkerende evenement dat georganiseerd wordt door de praktijkvereniging BOSS, van de afdeling Real Estate & Housing aan de Technische Universiteit Delft. Dé dag waarop studenten een blik kunnen werpen in de vastgoedwereld. Maak jij jezelf graag kenbaar bij gerenommeerde vastgoed bedrijven? Denk jij dat jij hét talent bent dat door ieder bedrijf opgemerkt zou moeten worden?

Schrijf je dan in voor de RECD 2015 en wij zorgen voor een leuke en productieve dag die helemaal draait om jouw toekomst!

Dit jaar wordt de Real Estate Career Day georganiseerd op woensdag 22 april.

Om deze dag mogelijk te maken wordt de RECD 2015 net als afgelopen jaren ondersteund door de belangrijkste vastgoed gerelateerde studieverenigingen en onderwijsinstellingen in heel Nederland. Wij zullen er voor zorgen dat ook dit jaar, de RECD voor jou als deelnemer weer een groot succes wordt!

Cherryl Djoegan


Voorzitter RECD Commissie
+31 6 12 99 56 18
recd@bosstudelft.nl

Tot ziens op 22 april!





Shift Happens!


In de verschillende lagen en disciplines van de vastgoedsector hebben de afgelopen jaren enorme veranderingen plaatsgevonden. Tot op de dag van vandaag is de verandering van de Nederlandse vastgoedmarkt een continuerend proces en gezien het belang en de grote impact van deze veranderingen voor studenten, bedrijven en de maatschappij in zijn geheel zou het immoreel zijn deze voelbare transitie in de Nederlandse vastgoedmarkt de rug toe te keren. Als organisatie van een nationaal vastgoedevenement was het dan ook een logische keuze om het thema van de Real Estate Career Day 2015 te bepalen: de transitie in de Nederlandse vastgoedmarkt.

Een transitie is een structurele verandering van het denken en het doen van een maatschappij. Wordt gekenmerkt door veel weerstand, maar ondanks deze weerstand, wordt de transitie toch werkelijkheid, omdat de maatschappij er “onbewust” naar vraagt. Tijden van transitie zijn tijden van creativiteit, initiatieven van onderaf en pioniers. Pioniers zijn de leiders van deze nieuwe beweging, mensen die niet bang zijn om het voortouw te nemen in onbekend gebied. Onbevangen, niet beladen met de kennis van de ‘oude garde’ en de vrijheid om buiten de gebaande paden te denken en te opereren.

Maar op welke wijze wordt deze definitie werkbaar voor het Nederlands vastgoedlandschap? De gigantische impact die de crisis heeft gehad op de Nederlandse economie (en daarmee vanzelfsprekend de Nederlandse vastgoedmarkt) heeft een diep litteken achtergelaten in het Nederlandse vastgoedweefsel dat geen ruimte laat voor het terugvallen in oude gewoonten. Niet langer bodemloos investeren in onrendabele projecten, kopstukken van de woningcorporaties flanerend in een Maserati of het floreren van de boeven in de bouw. Nee, in deze tijd moet het echt anders Transitie is verandering, dingen anders doen en daarmee een andere kijk op de wereld, de vastgoedwereld. Het feit dat we een onomkeerbaar punt zijn gepasseerd is voelbaar bij de Nederlandse vastgoedbedrijven en hun reactie daarop is wat transitie tastbaar maakt. Om deze transitie te faciliteren moeten nieuw en oud, vooruitstrevend en behoudend en fundamenteel verschillende principes elkaar kruizen.

Wanneer we kijken naar de huidige economie zien we dat deze energie-intensief, fossiel gedreven en grondstof-verspillend is. Steeds meer partijen zijn daarom op zoek naar een economie die schoon, circulair en bio-based is. Er liggen kansen voor nieuwe verdienmodellen en organisatiestructuren van vastgoedbedrijven zullen mee moeten innoveren. De manier hoe we hier vorm aan moeten geven is de centrale vraag voor de RECD 2015. Op 22 april zullen de multidisciplinaire takken en lagen van de vastgoedsector elkaar ontmoeten om te sparren over het antwoord op deze vraag: ‘Wat betekent deze transitie voor de Nederlandse vastgoedmarkt?’

- De Real Estate Career Day 2015 Commissie -

Voorlopig Programma


START EIND ACTIVITEIT
08:30 09:30 Ontvangst Studenten
09:30 09:50 Opening RECD
10:00 12:00 Business Case – Ronde 1
12:00 13:00 Lunch
13:00 15:00 Business Case – Ronde 2
15:00 15:30 Pauze
15:30 16:30 Workshop (optioneel)
16:30 18:30 Bedrijvenmarkt
1-op-1 Gesprekken
Borrel
20:00 23:00 Bedrijvendiner

Er kunnen geen rechten worden ontleend aan planning. Voor vragen over het programma wordt je verzocht contact op te nemen met Melike Çatalgöl via onderstaande contactgegevens.


Melike Çatalgöl


Programma en Logistiek
+31 6 53 20 93 44
programma@recd.nl

Tussen 8.30u en 9.30u word je als deelnemer van de Real Estate Career Day ontvangen in de Oostserre van de faculteit Bouwkunde. Koffie en thee zullen klaarstaan, net als je goodiebag met alles wat je nodig hebt om de dag door te komen (o.a. flesje water, map met notitieblok, persoonlijk programma en pen).

Om 9.30u zullen jullie welkom geheten worden door de voorzitter van de RECD, Cherryl Djoegan, en zal een vooraanstaand en inspirerend persoon een introductie geven.

Een belangrijk onderdeel van de dag zijn de Business Cases. Er zijn twee rondes van de Business cases, elke ronde duurt twee uur. Deze sessies, geleid door de bedrijven zelf, bieden een beeld van de werkwijze waarop de bedrijven de vraagstukken oplossen. Je schrijft je in per interessegebied en wordt op basis van je profiel zo goed mogelijk gematcht met bedrijven. Op deze manier kom je in contact met een bedrijf wat bij je past, maar waarvan je misschien nog niet wist dat het bestond.

De volgende workshops zullen worden gegeven op de RECD:

1. Solliciteren op basis van je CV – cvcheck.info
2. Global Leadership - moTiv
3. Zakelijk Flirten – moTiv
4. Pitchen - moTiv
5. Voorbereiding op 1-op-1 gesprekken – TU Delft Career Centre
6. Shift Happens – Ronald van Warmerdam
7. LinkedIn training – delinkedintraining.nl

Je wordt op basis van beschikbaarheid en je voorkeur op het inschrijfformulier ingedeeld bij een van deze workshops. Een uitgebreide omschrijving van de workshops kan je terugvinden op facebook en in het programmaboekje. Als je geselecteerd bent voor de 1-op-1 gesprekken, word je automatisch ingedeeld bij een van de sollicitatie-workshops.

De namiddag wordt gemarkeerd door het belangrijkste netwerkmoment van de Real Estate Career Day; de bedrijvenmarkt. Wij verwachten meer dan 25 bedrijven op deze markt. De markt is de uitgelezen mogelijkheid om je netwerk uit te breiden en nieuwe contacten te leggen.

Tegelijkertijd met de bedrijvenmarkt zullen de één-op-één gesprekken gehouden worden. Studenten worden hiervoor geselecteerd op basis van hun CV en motivatie. Op het inschrijfformulier kan je je voorkeur voor deze gesprekken aangeven.

Het formele deel van de bedrijvenmarkt zal afgesloten worden met een borrel waar nadere kennis gemaakt kan worden.”

Een aantal studenten wordt uitgenodigd voor het bedrijvendiner. Tijdens dit diner kan op een informele manier kennis gemaakt worden met de personen achter de bedrijven.
Onder het genot van een hapje en een drankje kan de RECD 2015 geëvalueerd worden en kunnen de connecties die die dag gelegd worden verstevigd worden.

Het diner zal dit jaar plaatsvinden in Café Vlaanderen, waar de patio tot onze beschikking staat. We zullen hier genieten van een driegangenmenu. Mocht je geselecteerd zijn voor het diner, geef dan zo snel mogelijk je voorkeur door voor het menu. Informatie hierover volgt zo snel mogelijk per mail.

De faculteit Bouwkunde zal het decor zijn van de Real Estate Career Day 2015. Dit gebouw, gelegen aan Julianalaan 134 in Delft, is sinds 2008 het onderkomen van de faculteit Bouwkunde. Er zijn verschillende zalen gereserveerd voor verschillende activiteiten. De meest prominente zaal in gebruik, zowel als in uitstraling is de Oostserre, of ook wel de Oranje Zaal genoemd. Deze zaal zal onder andere gebruikt worden voor de ontvangst, de lunch en de bedrijvenmarkt.

ABC Nova


Mensen die prettig kunnen werken, wonen, leren en recreëren: samen met onze opdrachtgevers organiseren we de gebouwde omgeving zo dat we daaraan een belangrijke bijdrage leveren. Dat geeft energie, omdat de resultaten ertoe doen. In interactie met partners bedenken we creatieve oplossingen die decennia meegaan en zorgen we ervoor dat het er daadwerkelijk komt. In een wereld die op veel fronten sterk in beweging is, behalen we samen met onze opdrachtgevers toekomstgerichte resultaten waarbij mensen centraal staan.

We komen voort uit ABC Management Groep en Smitshoek Melles & Partners, project- en procesmanagers. ABC Nova bouwt voort op wat nu al sterk is en we gaan vernieuwen. De naam is daarvan een directe vertaling. Met ABC laten we zien dat we niet van gisteren zijn; we beschikken over een solide basis van expertise en een team van gedreven, professionele mensen. Nova staat voor vernieuwing, inspiratie en synergie. Onderdeel van ons logo is een hexagon, een honingraatcel. Het is een natuurlijk bouwelement en dat levert in onze ogen niet alleen een aantrekkelijk beeldmerk op, het refereert tegelijkertijd aan leefomgeving, interactie en samenwerken. Het groene vlakje, dat zijn wij, als schakel in de dynamische keten om te komen tot oplossingen. Samen met opdrachtgevers en partners staan we sterker, door in een open proces kennis te delen om elkaar te inspireren. Tenslotte is het ook een lens: we zijn iedere dag gefocust op mens en omgeving.

Meer weten over ABC Nova? Ga dan naar www.abcnova.nl

Aestate


Aestate is een onafhankelijk adviesbureau op het gebied van huisvesting en vastgoed. Daarmee bedoelen we gebouwen, vastgoedportefeuilles en de openbare ruimte. Kortom, de fysieke omgeving waarmee iedereen dagelijks in aanraking komt.

Al meer dan tien jaar ondersteunen wij universiteiten, hogescholen, veiligheidsregio’s, gemeenten en de rijksoverheid bij hun huisvestings- en vastgoedvraagstukken. De kracht van Aestate is om in complexe situaties en bestuurlijk gevoelige omstandigheden partijen op één lijn te krijgen. Wij kijken verder dan enkel vanuit vastgoedtechnisch perspectief. Door het verbinden van mensen en processen ontstaan haalbare oplossingen die duurzaam en toekomstbestendig zijn.

Wil je meer weten over Aestate? Ga dan naar www.aestate.nl

AM - Koninklijke BAM Groep


Inspirerende en duurzame leefomgevingen bedenken en ontwikkelen, dat is de passie van AM. Hierin worden alle belangen en belanghebbenden actief betrokken in een open planproces om de soms verborgen kracht van locaties – zowel in de stedelijke omgeving als in het landelijk gebied – te benutten. In samenwerking met overheden, vastgoedbeleggers, woningcorporaties, maatschappelijke organisaties en consumenten ontstaan hierdoor bijzondere en kwaliteitsrijke gebieden om in te wonen, werken, winkelen en recreëren. AM Real Estate Development werkt voortdurend aan de (her)ontwikkeling en verbetering van de kantorenmarkt en winkelcentra in Nederland. De veranderende economie, de complexe markt en de meedenkende klant, gecombineerd met onze ambitie om financieel haalbaar, duurzaam en energiezuinig vastgoed te realiseren, maakt dat een intense samenwerking tussen betrouwbare partners vereist is.

AM is onderdeel van Koninklijke BAM Groep. Als een van de grootste Europese bouwondernemingen heeft BAM alle aspecten van het bouwproces in huis. Veel van onze projecten zijn multidisciplinair, zodat experts uit verschillende sectoren met elkaar samenwerken. Het bundelen van kennis uit alle delen van de organisatie zorgt voor enorme innovatiekracht en borgt de continuïteit van onze werkzaamheden, waarbij lessons learned vlot worden overgedragen tussen de projecten.

Een van de voordelen van werken bij een grote organisatie als BAM is dat er volop mogelijkheden zijn om door te groeien. Met de BAM Business School beschikt BAM over een uitstekend opleidingsinstituut waar jij jouw vaardigheden verder kunt ontwikkelen. Kijk op www.bam.nl/werken-bij-bam voor uitgebreide bedrijfsinformatie, ervaringen van medewerkers, ons traineeprogramma en hoe je met ons in contact kunt komen.

AOS Studley


AOS Studley is een onafhankelijk internationaal advies- en projectmanagement bureau op het gebied van huisvesting voor kantoorgebruikers. In haar rol van Europees markleider als onafhankelijke partij in de vastgoedmarkt, is AOS Studley 100% gericht op de belangen van de eindgebruiker. Al meer dan 20 jaar ondersteunen wij onze opdrachtgevers in het bereiken van hun strategische doelen door het optimaliseren van alle facetten van hun huisvesting.

De AOS groep telt wereldwijd 450 medewerkers en noteerde in 2012 een omzet van €78 miljoen, met meer dan 600 opdrachtgevers in ruim 30 landen. In Nederland werkt AOS Studley met een team van >35 mensen vanuit kantoren in Amsterdam en in Rotterdam.

Wij hebben verstand van gebouwen, werkprocessen, en vooral ook de behoeften van mensen in de werkomgeving. Wij optimaliseren de gehele levenscyclus van kantoorhuisvesting en werkomgeving: van ontwikkeling tot duurzaam beheer. Huisvesting die de organisatie versterkt en de werkprocessen effectiever maakt en facilities die de work-life balance van de medewerkers ondersteunen. Huisvestingsadvies gezien door de ogen van de eindgebruiker. Niet alleen adviseren maar ook realiseren door pragmatisch project- en interim management. Dát is waar AOS Studley voor staat.

De Afdeling Real Estate Services van AOS Studley wordt geleid door Marjon van Bree. De belangrijkste diensten zijn: Corporate Real Estate Strategie, Corporate Real Estate Advisering, Huurdersvertegenwoordiging

Werken bij de unit Real Estate Services van AOS Studley betekent werken in een van onze meest dynamische teams. Hou je van uitdagingen? Ben je creatief? Heb je een passie voor nieuwe ontdekkingen op je vakgebied? Dan ben je bij ons op je plek. Onze mensen werken in multidisciplinaire teams aan een integrale aanpak van vastgoedvraagstukken. Onder hen zijn vastgoedspecialisten, ingenieurs, (interieur) architecten, werkplekadviseurs en projectmanagers.

Volg AOS Studley op www.aosgroup.com, www.aos-studley.nl, Twitter, LinkedIn en YouTube.

Arcadis


ARCADIS is een internationale onderneming die advies, ontwerp-, ingenieurs- en managementdiensten levert op de gebieden infrastructuur, water, milieu en gebouwen. We verbeteren mobiliteit, duurzaamheid en de kwaliteit van leven, door balans aan te brengen in de gebouwde en natuurlijke leefomgeving. ARCADIS ontwikkelt, ontwerpt, implementeert, onderhoudt en exploiteert projecten voor bedrijven en overheden. Met 22.000 medewerkers en EUR 2,5 miljard omzet, heeft de onderneming een uitgebreid internationaal netwerk dat steunt op sterke lokale marktposities. ARCADIS ondersteunt UN-HABITAT met kennis en expertise om de leefomstandigheden in snel groeiende steden over de hele wereld te verbeteren. Kwaliteit, duurzaamheid en diversiteit zijn voor ons de leidraad. Bijzonder trots zijn wij daarom ook op de prijs voor Beste Werkgever in Nederland (Incompany 200). Een kroon op ons 125-jarig bestaan en een verdere stimulans om de wereld van morgen verder vorm te geven.

Divisie Gebouwen


Door middel van onze Built Asset Solutions (BAS) aanpak helpen wij opdrachtgevers, met de beste combinatie van sectorkennis, professionele vaardigheden en technologie, het maximale rendement te behalen op het geld dat zij uitgeven aan hun assets. Ook verrijken wij, waar mogelijk, hun zakelijke prestaties en de kwaliteit van leven door het creëren van duurzame oplossingen welke een verbetering van de gebouwde en natuurlijke omgeving tot gevolg hebben. We doen dit in elke fase van de levenscyclus van de assets. Vanaf de planning en realisatie tot oplevering, exploitatie en sanering. Met een team van experts. Dit laat de meerwaarde van één ARCADIS zien.

Do you want to be part of something BIG? Ga dan naar www.arcadis.nl

AT Osborne


AT Osborne biedt oplossingen voor ruimtelijke vraagstukken op het gebied van huisvesting, vastgoed, infrastructuur, gebiedsontwikkeling en milieu. Onderscheidend is de verbinding tussen plannen en praktijk. De consultants en managers van AT Osborne worden ingeschakeld voor strategische vraagstukken of een second opinion, maar ook voor de volledige begeleiding van investeringsprojecten. AT Osborne is een multidisciplinair bureau met 150 specialisten. Samen leveren zij alle denkbare diensten, van project- en procesmanagers tot experts op het gebied van techniek, financiën, risico's, milieu, allianties of juridische vraagstukken.

Ook voor jou…?

AT Osborne wordt gewaardeerd als topwerkgever. De werksfeer en vrijheid in het werk scoren hoog. Initiatief en creativiteit bepalen onze bedrijfscultuur, waarin onze mensen hun professionele ambities waar kunnen maken. Daarnaast worden onze arbeidsvoorwaarden als goed beoordeeld. AT Osborne investeert in kennis en is regelmatig op zoek naar talentvolle afstudeerders en starters om het team te komen versterken. Jaarlijks is binnen ons bureau een aantal plaatsen beschikbaar voor pas afgestudeerden. Ons ‘Young Osborne Professional’ programma helpt starters op de arbeidsmarkt op weg in het vak van consultant. Je krijgt de kans om je in korte tijd te ontwikkelen; het programma combineert het opdoen van praktijkervaring met een intensief opleidingstraject en collegiale ondersteuning. .

Meer weten over AT Osborne? www.atosborne.nl

bbn adviseurs


De organisatie bbn adviseurs

Wij zijn een onafhankelijk adviesbureau voor gebouw en gebied. Onze opdrachtgevers zijn zowel bedrijven als maatschappelijk georiënteerde organisaties zoals gemeenten. In onze adviespraktijk komt de gehele levenscyclus van vastgoed aan bod, van initiatief- tot en met exploitatiefase. Onze werkvelden zijn: portefeuille- en huisvestingsadvies, vastgoedmanagement, gebiedsontwikkeling, bouwkosten- en bouwmanagement.

Ambities/doelstellingen

In elk project en bij elk advies vragen wij ons af welke unieke meerwaarde wij kunnen bieden. Voor bbn adviseurs is de ambitie van de opdrachtgever het belangrijkste uitgangspunt bij al onze advisering. Om deze ambitie waar te maken bundelt bbn adviseurs de kennis op alle adviesterreinen.

Onderscheidend vermogen van bbn adviseurs

bbn adviseurs onderscheidt zich van andere bedrijven met veel kennis van financiële haalbaarheid. De werkwijze van bbn adviseurs is pragmatisch en gebaseerd op veel ervaring in de bouwwereld. Door voortdurend te innoveren lopen wij voorop bij thema’s als portefeuillemanagement, duurzaamheid, bouwprocesinnovatie en ketenintegratie. Niet voor niets maken projectontwikkelaars, overheden, woningcorporaties, instellingen en diverse bedrijven al ruim 45 jaar gebruik van de deskundigheid van bbn adviseurs.

Aanbod aan deelnemer van de Real Estate Career Day

Wil jij ook werken aan uitdagende bouwprojecten en adviesopdrachten met al onze specialisaties als leeromgeving? Wij zoeken nieuw talent om ons aan te vullen in de vorm van stages, afstudeeronderzoeken en banen. Onze platte organisatiestructuur geeft veel ruimte voor verdere ontwikkeling en eigen initiatief. Wij zoeken mensen die ingezet willen worden in de verschillende fasen Met een flexibele instelling en de juiste ambities is de kans groot dat je bij ons op je plek komt.

Meer weten over bbn adviseurs? www.bbn.nl

Brink Management & Advies


Brink Management & Advies is onderdeel van Brink Groep. Een groep met als overtuiging dat de bouw effectiever en efficiënter kan. Brink Groep staat voor grip op kwaliteit, proces en eindresultaat in bouw, huisvesting en vastgoed. Naast Brink Management & Advies zijn ook Ibis, Kontek en innvire onderdeel van Brink Groep.

Brink Management & Advies richt zich op (complexe) projecten en vraagstukken in de bouw-, huisvestings- en vastgoedwereld en biedt daarvoor betrouwbare, praktische en vernieuwende oplossingen. We zijn altijd op zoek naar het evenwicht tussen de ambitieuze dromen van onze opdrachtgevers en de haalbaarheid binnen de marktomstandigheden. Daarbij analyseren we risico’s en maken ingewikkelde processen inzichtelijk. We scheppen ruimte voor onze klanten en geven ook grenzen aan om onze klanten voor fouten te behoeden.

Ons motto is: de goede dingen goed doen! We zijn altijd op zoek naar de werkelijke behoefte van onze klanten (de goede dingen) en de meest pragmatische oplossing van vraagstukken (goed doen). We bieden diensten en producten aan voor elke organisatie (grote maar ook kleinere partijen) in de keten; van ontwikkelaar tot eigenaar of gebruiker en van bouw- en infrabedrijf tot overheid. Ook beleggers, woningcorporaties, onderwijs- en zorginstellingen behoren tot onze opdrachtgevers.

Brink Management & Advies heeft ontwikkeling van haar mensen hoog in het vaandel staan. Er is ruimte voor ambitie en groei, initiatieven worden enorm gewaardeerd en het delen van kennis (ook tussen de bedrijven van Brink Groep) staat hoog op de agenda. Brink Groep wil daarmee tot de beste werkgevers blijven behoren en onderzoekt met grote regelmaat of er mogelijkheden zijn voor verbetering.

We zoeken altijd afstudeerders, stagiaires, hbo’ers en academici, die thuis zijn in management en advisering en hun talent inzetten voor de ambities van onze opdrachtgevers. Interesse? Bekijk www.brinkgroep.nl

Building the Circular Economy


“There are limits to our growth”

(Meadow et al., 1972)

De welvaart in de wereld stijgt, en daarmee ook het gebruik van fossiele brandstoffen en hulpbronnen. In de lineaire wijze waarop we dit gebruik benaderen zullen deze middelen snel opraken. Een oplossingsgerichte manier is een circulaire benadering van de gehele economie.

De circulaire benadering is een economisch systeem dat bedoeld is om herbruikbaarheid van producten en grondstoffen te maximaliseren en waardevernietiging te minimaliseren. Anders dan in het huidige lineaire systeem, waarin grondstoffen worden omgezet in producten die aan het einde van hun levensduur worden vernietigd. Naast de duurzaamheidsaspacten voegt deze stroming het aspect economie toe om de overgang naar een duurzame leefomgeving te versterken. Stichting Building the Circular Economie gelooft in deze benadering van de economie en stimuleert en ondersteund daarom onderzoek naar de circulaire economie in de bouw.

Tijdens de RECD van de studievereniging BOSS zal Building the Circular Economy een case organiseren met betrekking tot Circulaire Economie in de bouw. Hiermee krijgen studenten de kans hun benadering van circulaire economie te tonen. Deze studenten zijn immers de experts van de toekomst.

Career Centre


Het TU Delft Career Centre is de officiële loopbaandienst van de TU Delft voor studenten, promovendi en recent afgestudeerden. Wij helpen studenten bij het maken van hun (studie)loopbaankeuzes d.m.v. workshops, inloopactiviteiten, 1-op-1 gesprekken en bieden online career tools aan. Neem een kijkje op onze website, ons Blackboard course channel of onze Facebook pagina en blijf op de hoogte van onze activiteiten.

Meer informatie: www.careercentre.tudelft.nl

CBRE


Talented people make it happen.

Meerwaarde creëren voor vastgoed en huisvesting. Dat is onze missie. We doen dit voor eigenaren, gebruikers en financiers van commercieel vastgoed. Als strategisch adviesbureau met experts op alle terreinen bieden wij oplossingen vanuit een integrale visie. Bij CBRE profiteren klanten van gedegen marktkennis, een internationaal netwerk en schaalgrootte. Samenwerken op het gebied van vastgoed levert dan werkelijk toegevoegde waarde. Ondernemerschap, gedrevenheid en ambitie staan hoog bij ons in het vaandel. Door expertise op het gebied van zorg, hotels, kantoren, logistiek, wooncomplexen en retail bedienen wij alle vastgoedsectoren.

Met 52.000 medewerkers is CBRE de grootste vastgoedadviseur ter wereld. Meer dan 400 medewerkers hiervan zijn werkzaam in Nederland, waar wij onze cliënten inmiddels 40 jaar voorzien van professioneel advies.

Contact:
Gustav Mahlerlaan 405
1082 MK Amsterdam
+31 (0)20 62 62 691

www.cbre.nl of www.werkenbijcbre.nl

CFP


Corporate Facility Partners (CFP) heeft als missie zoveel mogelijk gebouwen en organisaties winstgevend te verduurzamen. CFP biedt advies, gegarandeerde resultaten en financiering op de aspecten People, Planet en Profit.
De activiteiten van CFP hebben invloed op meer dan 100.000 werkplekken in 7 landen. Klanten zijn o.a. ABN AMRO, SNS Reaal, AMC Ziekenhuis, Rijksgebouwendienst, Wereldhave, gemeente Rotterdam, Ministerie van Binnenlandse Zaken, Van Gogh Museum, NKI/Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis en Amaris Zorggroep. CFP werkt op basis van prestatiecontracten en gegarandeerde resultaten.

Kijk voor meer informatie op www.cfp.nl.

Colliers


Colliers International is wereldleider op het gebied van vastgoedservices met meer dan 16.300 professionals die opereren vanuit 502 kantoren in 67 landen. Als onderdeel van FirstService Corporation, levert Colliers International wereldwijd diensten aan vastgoedgebruikers, eigenaren en investeerders met afdelingen op het gebied van agency, asset & property management, corporate solutions, consultancy, facility management, hotels, investments, project management, retail, valuation & advisory, workplace innovation en research.

In Nederland is Colliers International de snelst groeiende vastgoedorganisatie met ruim 150 professionals en kantoren in Amsterdam (hoofdkantoor), Rotterdam en Eindhoven. Vanuit deze steden worden lokale, regionale en landelijke vastgoeddiensten geleverd aan vele (inter)nationaal opererende klanten, zowel eigenaars/beleggers als eindgebruikers. De dienstverlening is gescheiden in Real Estate Solutions en Corporate Solutions, om belangenverstrengeling tegen te gaan.

Werken bij Colliers International betekent werken bij een van de meest dynamische en breed georiënteerde vastgoedadviseurs ter wereld. Wij maken het verschil omdat we denken en handelen als ondernemers. Wij creëren kansen en realiseren wat anderen voor onmogelijk houden. Wij zetten die extra stap, waarmee wij de verwachting van onze klanten overtreffen en het succes van de klant vergroten. Hou je van uitdagingen? Ben je creatief? Heb je een passie voor je vakgebied? Dan ben je bij ons op je plek. Come join the Colliers way!

Rotterdam, april 2015
Colliers International Nederland (hoofdkantoor)
Buitenveldertselaan 5
1082 VA Amsterdam
+31 (0)20 540 55 55
amsterdam.office@colliers.com

CVcheck.info


De CV-check is een gratis dienst gericht op het helpen van studenten, starters en (young) professionals met het toetreden tot de arbeidsmarkt. Wij zijn een team van consulenten en checken het CV vanuit zijn doelgerichtheid en geven feedback en constructieve adviezen. In een telefonisch consult kunnen wij onze feedback en adviezen nader toelichten en verdere vragen beantwoorden. Ons doel is om een nieuwe manier van kijken mee te geven betreft de opbouw en invulling van het CV zodat de student hierna zelf aan de slag kan.

Tijdens de RECD is ons team van consulenten aanwezig om deelnemers tijdens een persoonlijke cv check te voorzien van feedback en tips voor het maken van een top cv!

Voor meer informatie, volg ons op Facebook!

Degenaar Gevelonderhoud


Degenaar Gevelonderhoud is een gespecialiseerde dienstverlener en verzorgt al bijna 35 jaar glasbewassing en gevelonderhoud van bedrijfspanden. Al jaren werken wij voor een grote diversiteit aan opdrachtgevers zoals gebouweigenaren (beleggers/investeerders), vastgoedmanagement, projectontwikkelaars en aannemers. Onze werkzaamheden concentreren zich voornamelijk in de Randstad, maar ook voor projecten daarbuiten verzorgen wij het regulier onderhoud van diverse objecten.

Degenaar Gevelonderhoud verzorgt de werkzaamheden uitsluitend op (eenmalige) projectbasis en op basis van onderhoudscontracten. Uiteraard wordt dit contract geheel op uw wensen afgestemd. Zo bent u verzekerd van schone ramen en buitengevels en komt u niet voor verrassingen te staan. Dat scheelt u tijd én geld.

Meer informatie? Ga naar www.windowcleaners.nl

Deloitte.


Wil jij vanaf je eerste werkdag voor aansprekende klanten in de vastgoedwereld werken? Deloitte Real Estate is gericht op onder andere investeerders, banken, projectontwikkelaars, (semi-)overheden, zorgpartijen en woningcorporaties. Deze klanten bedienen wij vanuit een drietal specialismen:

Binnen Real Estate Transactions adviseer je vastgoedeigenaren in brede zin over vastgoedfinancieringen en complexe vastgoedtransacties, zoals bij fusies en overnames. Ook kijk je naar de financiële consequenties van vastgoedbeslissingen, het ophalen van projectfinancieringen en stel je business cases op voor grote investeringsprojecten bijvoorbeeld een zeehavenontwikkeling. Je begeleidt de verkoop van ontwikkellocaties en vastgoedportefeuilles, waarbij waarde creatie en optimalisatie van de verkoopopbrengst de uitgangspunten zijn. Naast deze werkzaamheden adviseer je publieke en private organisaties over de complexe waardering van vastgoedobjecten en –portefeuilles. Je ondersteunt financiële instellingen bij de waardering van het onderpand van hun financieringen, waaronder de waardering van ontwikkelprojecten van projectontwikkelaars.

Binnen Real Estate Area Development & Partnerships houd je je bezig met ondersteuning van publieke- en private instellingen bij project- en gebiedsontwikkeling in samenwerkingstrajecten, locatiekeuze, het beheer van gebieden en gebouwen en de afweging om in (her)ontwikkeling te participeren. In je dagelijkse werk adviseer je bijvoorbeeld over haalbaarheidsstudies van grondexploitaties, grondbeleid, locatiestudies, vormgeving van PPS-constructies en begeleiding van contractonderhandelingen.

Binnen Real Estate Consulting adviseer je vastgoedbedrijven, -eigenaren en gebruikers bij strategie-, portefeuille- en organisatievraagstukken. Dit doen we binnen de publieke en private sector, niet alleen in Nederland maar ook internationaal. Je helpt klanten met het realiseren van structurele performanceverbetering van de vastgoedportefeuille en organisatie. Het type opdrachten varieert van lange termijn strategievorming en business model design; het vormgeven en begeleiden van een reorganisatie of fusie; het analyseren en optimaliseren van de vastgoedportefeuille; het ontwerpen van processen en strategische samenwerkingsverbanden; tot en met het begeleiden van de daadwerkelijke implementatie. Om bij te blijven in de dynamische vastgoedmarkt, verdiep je je in de consequenties van relevante trends en ontwikkelingen in alle segmenten van de vastgoedsector.

Interesse?

Neem contact op met Lianne Hermans op 06-10462161 lihermans@deloitte of kijk op www.werkenbijdeloitte.nl.

DTZ Zadelhoff


DTZ Zadelhoff is al ruim 45 jaar toonaangevend adviseur in commercieel vastgoed en realiseert geïntegreerde vastgoedoplossingen voor eigenaren, gebruikers, beleggers en financiers. Naast vastgoedbeheer, taxaties en advisering bij transacties, biedt DTZ Zadelhoff een breed spectrum aan gespecialiseerde diensten. De professionals van DTZ Zadelhoff gaan voor het beste resultaat. Of het nou gaat om kantoren, winkels en (logistieke) bedrijfsruimten. Of om bijvoorbeeld zorgvastgoed, belegging van wooncomplexen of hotels.

Met 13 kantoren in Nederland combineert DTZ Zadelhoff haar regionale kennis met een landelijke dekking. Daarnaast maakt de organisatie deel uit van het internationale netwerk van DTZ. De totale organisatie telt ruim 28.000 medewerkers en is wereldwijd actief met meer dan 260 vestigingen in meer dan 50 landen.

Werken bij DTZ Zadelhoff betekent een gevarieerde baan bij dé marktleider van Nederland in bedrijfsmatig onroerend goed. ‘DTZ Zadelhoffers’ zijn hardwerkende, hoogopgeleide persoonlijkheden met een grote vakkennis en gedrevenheid. Integer en enthousiast. Wij denken en handelen altijd in het belang van de klant. Onze mensen staan midden in de markt en beschikken over het vermogen signalen uit de markt om te zetten in commerciële resultaten.

Door middel van vakinhoudelijke opleidingen, trainingen en ‘learning on the job’ leiden wij onze mensen op tot vastgoedadviseur binnen één van onze specialismen. De communicatielijnen binnen onze organisatie zijn kort. Wij bieden je een open werksfeer in een professioneel, informeel en jong team. Je groei en carrière bepaal je bij ons zelf. Als jij de drive hebt, krijg je van ons ruim baan. Duidelijk. DTZ Zadelhoff.

Geïnteresseerd ?
Wil je meer weten over DTZ Zadelhoff of het traineeship? Kijk dan op www.werkenbijdtz.nl en www.dtz.nl of neem contact op met Human Resources via 020 5 711 416 of humanresources@dtz.nl..

DVPC


dvpc werkt met een jong maar zeer ervaren team aan complexe vastgoed- en huisvestingstrajecten en adviseert daarbij een verscheidenheid aan toonaangevende opdrachtgevers. Momenteel werkt dvpc onder andere aan de realisatie van het nieuwe hoofdkantoor van Stibbe op de Zuidas, wordt het Holland Casino Amsterdam verbouwd en begeleidt dvpc het luxueuze Okura hotel. De diensten van dvpc bestaan uit ontwikkeladvies, vastgoedadvies, huisvestingsadvies en projectmanagement. Door de combinatie van consultancy en projectmanagement is dvpc van initiatief tot realisatie maximaal betrokken bij de projecten.

Daarbij geloven wij in een transparante en onafhankelijke manier van werken. Of het nu gaat om het onderzoeken en uitwerken van de herontwikkelingspotentie van gebouwen, de voorbereiding en aansturing van projecten of het afstemmen van de huisvesting op een organisatie, dvpc kenmerkt zich altijd door een pragmatische, no-nonsense aanpak.

Door de verscheidenheid en complexiteit van onze projecten gebeurt er veel en is ons werk uitdagend en dynamisch.

Wil je meer weten over onze projecten, werkwijze of team ga dan naar onze website www.dvpc.nl

FRIS


Sinds haar oprichting als assurantiekantoor in 1923 is FRIS uitgegroeid tot een veelzijdige vastgoedorganisatie, actief in de aan- en verkoop, huur en verhuur en het beheer van woningen, bedrijfs­matig en maatschappelijk vastgoed, en in research & consultancy. Omdat we actief zijn op de volle breedte van de vastgoedmarkt hebben we verstand van vrijwel alle aspecten aan, en rondom vastgoed en kunnen we onze relaties gedegen adviseren en van dienst zijn.
We werken met zo’n zestig man/vrouw vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam Zuidoost, pal naast de Arena. We zijn ambitieus en werken hard. De sfeer is goed; we hebben collegialiteit hoog in het vaandel. Onze wortels als familiebedrijf, onze ondernemerszin, onze nuchtere en lerende cultuur gebaseerd op een streven naar excellente dienstverlening naar ál onze klanten zijn kenmerkend voor FRIS. We zijn de ontzorgende partner en het aanspreekpunt voor nationale en internationale partijen bij het beheren, bemiddelen en (her)ontwikkelen van hun objecten, inclusief het faciliteren van een zo optimaal mogelijk rendement.

Kijk voor meer informatie op www.frisgroep.nl

DTZ Zadelhoff


Grontmij is een toonaangevend internationaal ontwerp-, advies- en managementbureau. Wij leveren adviezen en ingenieursdiensten met betrekking tot de stedelijke en natuurlijke leefomgeving, multi-modale mobiliteit, schoon water en energie. Samen met onze klanten en erkende kennisinstituten plannen en realiseren wij duurzame, haalbare oplossingen.

Maar we doen meer.
• Vanuit Grontmij Capital Consultants adviseren wij pensioenfondsen en professionele eindbeleggers over niet-beursgenoteerde vastgoed- en infrastructuurbeleggingen. Ons advies heeft betrekking op beleid, implementatie en monitoring. Onze opdrachtgevers krijgen een integraal advies, rekening houdend met rendement, duurzaamheid en risico; een advies dat qua proces en inhoud is te auditen. www.grontmijcapitalconsultants.nl

• Grontmij Vastgoedmanagement biedt een compleet pakket van diensten op het gebied van investering, ontwikkeling en exploitatie van vastgoed. We werken onder andere voor particuliere en institutionele beleggers, gemeenten, ontwikkelaars en pensioenfondsen. We nemen het volledige management van vastgoedportefeuilles uit handen en voeren het commercieel, technisch, administratief en promotioneel beheer van woningen, winkels, kantoren, bedrijfsruimten en bedrijventerreinen.

Onze nieuwe collega?
Grontmij is continu op zoek naar mensen die de ambitie hebben om landelijke en/of stedelijke gebieden beter in te richten, waarbij de nadruk ligt op duurzaam en vernieuwend. In Nederland, maar ook daar buiten. In onze kennisintensieve dienstverlening maken medewerkers het verschil. Ga jij met jouw ambitie, kennis en kunde ons succes in de markt meebepalen? Dan ben jij wellicht onze nieuwe collega!

Jouw profiel
Wij zoeken (technische) talenten met visie, die goed zijn in hun vak en hun kennis graag delen. Je hebt oog voor de markt, bent ondernemend en ambitieus. Je ziet en creëert kansen, waardoor je jezelf continu blijft ontwikkelen.

Volop ruimte
Bij Grontmij voel jij je snel thuis dankzij de open en informele sfeer. Medewerkers krijgen bij ons de kans om samen te werken aan interessante en innoverende projecten. Wij bieden ruimte voor ontwikkeling, eigen initiatief en zelfstandigheid om jezelf en onze onderneming verder te professionaliseren.

Nieuwsgierig?
Als je meer wilt weten over jouw mogelijkheden bij Grontmij, breng dan een bezoek aan www.werkenbijgrontmij.nl. Op deze site lees je ook ervaringen van onze eigen medewerkers.

HEVO - DUURZAAM PRESTEREN


HEVO is vastgoedspecialist en actief op de gebieden van huisvestingsadvies en projectmanagement. Duurzaam presteren zit in onze genen, daarom streven wij altijd naar gebouwen die duurzaam presteren en een klantrelatie die minstens zo duurzaam is. We doen dit vanuit de overtuiging dat de duurzame ontwikkeling van gebouwen een belangrijke rol kan spelen bij het terugdringen van energieverbruik, CO2-emissie en afvalstromen.

HEVO voorziet opdrachtgevers met complexe huisvestingsvraagstukken van antwoorden die leiden tot een optimale leef- en werkomgeving. Dit kunnen wij omdat wij staan voor de kwaliteit van ons werk, we bieden harde garanties voor prijs en kwaliteit van huisvesting. Of het nu gaat over onderwijsgebouwen, zorginstellingen of kantoorcomplexen, wij gaan voor het hoogst haalbare. We willen voortdurend ontwikkelen, kennis delen en samenwerken.

TALENT GEZOCHT!


Wij zijn regelmatig op zoek naar bouwkundig talent met ambitie. Startende academici met een bouwkundige opleiding die ‘het vak’ in de praktijk willen leren. Wil jij groeien, je ambities waarmaken en ga jij altijd voor het beste resultaat? Informeer dan naar ons traineeprogramma en kom langs op onze stand.

Contact
T +31 (0)73 6 409 409
E info@hevo.nl

Meer weten over HEVO ? Kijk op www.hevo.nl of volg ons op Facebook, Twitter of LinkedIn.

Branche: Bouwmanagement
Werknemers: 70
Hoofdkantoor: 's-Hertogenbosch
Studierichting: Real Estate & Housing

KPMG


Audit en Advisory

Je kunt als bedrijf nog zo veel willen, je krijgt pas wat voor elkaar met goede mensen

Over KPMG
KPMG biedt accountancy- en adviesdiensten aan uiteenlopende organisaties. Van controle- en adviesopdrachten aan (beursgenoteerde) multinationals tot de nationale of regionale ‘middenmarkt’ die onze totale dienstverlening inschakelt. Het spectrum is breed, de uitdagingen talrijk. Omdat je advies op maat geeft, merk je praktisch weinig van die grootte. Maar intussen profiteren je klant en jij natuurlijk wel van die gigantische bron.

Kennismaken
We zijn dan ook voortdurend op zoek naar talent. Naar mensen met dezelfde instelling en dezelfde passie. Mensen die gedreven en betrokken zijn en het beste uit zichzelf willen halen door heel goed samen te werken. Zit jij zo in elkaar en ben je daarnaast analytisch sterk? Dan wordt het tijd om eens kennis te maken.

Aan de slag als adviseur
Bij KPMG Advisory begin je als junior adviseur en start je direct met uitdagende adviesopdrachten voor verschillende organisaties. Je ontwikkeling wordt aangevuld met doelgerichte opleidingen. Afhankelijk van je universitaire studie en interesse kun je kiezen uit de verschillende onderdelen binnen Advisory. Van organisatieadvies tot fusies en overnames, van het kwantificeren van complexe financiële- en operationele risico’s tot tactisch en strategisch IT-advies. De keuze is aan jou. Waar je ook voor gaat: kansen genoeg om samen met je collega’s aan iets moois te bouwen.

Meer informatie
Wil jij beginnen als scriptant of ambitieuze starter bij KPMG Nederland? Ga dan naar www.kpmg.com/nl/starten of neem contact op met het KPMG Recruitment Centre via (020) 656 7162 of per e-mail recruitment@kpmg.nl.

MULTI


Multi Corporation is één van de grootste ondernemingen binnen Europa en Turkije op het gebied van investering, (her)ontwikkeling en exploitatie van winkelcentra, multifunctionele projecten en binnenstedelijke vernieuwing. Multi’s projecten zijn innovatief en duurzaam en vormen vaak de motor achter de economische groei en sociale herontwikkeling van een stad of regio. Multi heeft sinds haar oprichting in 1982 meer dan 180 projecten gerealiseerd en is actief in 12 landen.

www.multi.eu

OVG


OVG Real Estate is een Nederlandse vastgoedontwikkelaar die zich toelegt op het creëren van iconische gebouwen op toplocaties in levendige steden. Het ontwikkelt en investeert strategisch in zeer duurzaam, technologisch slim commercieel vastgoed wereldwijd.

Het ondernemende team, geleid door oprichter Coen van Oostrom, is zeer gepassioneerd waar het de rol van duurzaam vastgoed in betere leef- en werkomgevingen betreft, en wil de vastgoedsector veranderen door een zeer sterke, constante focus op ‘efficient’, ‘groen’ en ‘slim’.

OVG Real Estate formuleert ambitieuze maatschappelijke en duurzaamheidsdoelen en brengt partners bij elkaar die pioniers zijn op hun respectievelijke gebieden, om samen oplossingen te creëren die verwachtingen overtreffen en de ideeën van wat mogelijk is op de proef stellen.

Kijk op www.ovg.nl.

pieterse terwel grevink


De nieuwbouw van het Medisch Spectrum Twente in Enschede, het Amphia Ziekenhuis te Breda en het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam: een greep uit de toonaangevende en complexe zorgprojecten die pieterse terwel grevink begeleidt. Als huisvestingsadviseurs en projectmanagers weten wij hoe de zorg zich ontwikkelt en werkt. Wij zijn in staat deze zorgprocessen te definiëren en te vertalen naar huisvestingsoplossingen waar onze opdrachtgevers zich in herkennen. En met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat deze projecten er komen. Wij zijn eigenwijs, kritisch, innovatief, maar altijd doelgericht.

Wij zijn een bureau gespecialiseerd in de gezondheidszorg met ongeveer twintig enthousiaste adviseurs, waar iedereen elkaar kent en weet te vinden. Wij zijn gehuisvest in een sfeervolle oude stadsvilla in het centrum van Amersfoort. In onze opdrachten werken ervaren en minder ervaren adviseurs intensief met elkaar samen. Bij ons betekent samen aan projecten werken niet alleen de klus klaren, maar ook samen lol maken, elkaar uitdagen en blijven leren.

Wij zijn op zoek naar studenten met een universitaire achtergrond. Heb jij een passie voor zorghuisvesting? Ben je leergierig, enthousiast en heb je kennis van bedrijfsprocessen, (zorg-)vastgoed en/of bouwprocessen? Dan willen wij jou graag ontmoeten!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wijnanda Beverborg (wbe@ptg-advies.nl of 033 – 422 82 55) of kijk op onze website www.ptg-advies.nl.

re-born


re-born streeft naar een verandering in de gebouwde omgeving, een verandering naar een herboren, duurzame en leefbare gebouwde omgeving. Waar anderen kijken naar gebouwen, kijken wij naar de gebruikers. Bij ons staat het leven en de leefomgeving van de gebruiker centraal. Om dit doel vanuit een gezamenlijk belang te bereiken initieert, ontwikkelt en exploiteert re-born leefomgevingen volgens evolutionaire (aanpasbare) en circulaire (duurzame) principes. Niet alleen voor nu, maar voor nu én de toekomst. Dit voor opdrachtgevers binnen onderwijs, zorg, cultuur, wonen en werken.

Kijk voor meer informatie op onze website: www.re-born.nu.

Rijksvastgoedbedrijf


De omschrijving van het Rijksvastgoedbedrijf volgt zo snel mogelijk. Kijk alvast op www.rijksvastgoedbedrijf.nl.

Savills


Savills is een van ‘s werelds grootste vastgoedorganisaties met meer dan 500 kantoren in Amerika, Europa, Azië, Australië, Afrika en het Midden-Oosten.

Er heerst een cultuur van innovatie, passie en uitzonderlijke dienstverlening. Dit eert Savills om de vastgoedadviseur van keuze te zijn in de door haar gekozen markten.

Wij zijn in Nederland actief op diverse gebieden: investments, taxaties, leasing, tenant representation, research & consultancy, property management en asset management.

Het kantoor van Savills Nederland is gevestigd in het Vinoly gebouw op de Claude Debussylaan 48, 1082 MD te Amsterdam.

Meer weten over Savills? Ga dan naar www.savills.nl

Schiphol Real Estate


Schiphol Real Estate is een bijzondere vastgoedonderneming. We bestaan sinds 1996 en hebben onze wortels in een van de meest gerenommeerde ondernemingen van Nederland, Amsterdam Airport Schiphol. Wij zijn als een van de marktleiders actief in de nichemarkt van commercieel vastgoed op en rond internationale luchthavens. Daar ligt onze expertise en ervaring. Onze mensen hebben unieke kennis en expertise op het gebied van commercieel vastgoed gekoppeld aan de complexiteit en dynamiek van luchthavens.

Op Schiphol pakken wij onze rol als vastgoedondernemer in de volle breedte op. Wij zijn ontwikkelaar. Wij verzorgen de gebiedsontwikkeling en ontwikkelen gebouwen. Wij zijn belegger. Wij beleggen in gronden en gebouwen. Daarnaast verzorgen wij het beheer en onderhoud van onze gebouwen. Wij zijn ook gastheer. Wij verhuren de onze kantoor- en bedrijfsruimten (huren zoals u wilt). Daarnaast en ontwikkelen en investeren wij in nieuwe concepten en diensten voor onze gebieden en de mensen die daar een belangrijk deel van hun tijd aanwezig zijn. Dit zijn voor ons de bouwstenen om samen met en voor onze huurders en hun werknemers een inspirerende werkomgeving te creëren.

Creating Preferred Locations


Daar gaat het ons om. Het creëren van een Preferred Location. Een werkomgeving waar onze klanten zich prettig voelen, waar ze goed kunnen werken en zaken doen. Een dynamische plek voor ondernemers, groot en klein, start-up en multinational, lokaal en internationaal. Een omgeving die je als werknemer echt beleeft en uitdaagt, met inspirerende mensen en bedrijven om je heen. Een plek die je ‘prikkelt’ en waar je naar eigen behoefte op een flexibele manier gebruik kunt maken van de voorzieningen die Schiphol Real Estate samen met Schiphol en diverse ondernemers in horeca, vrije tijd en dienstverlening aan het ontwikkelen is.

Schiphol Real Estate, een 100% dochteronderneming van Schiphol Group, is actief op Amsterdam Airport Schiphol en op en rond de luchthavens van Rotterdam The Hague Airport, Eindhoven Airport en Milaan Malpensa Airport.

Meer weten over Schiphol Real Estate, ga dan naar www.schipholgroup.nl/realestate

Tracé


Tracé, opgericht in 1997, is een toonaangevend detacheringsbureau op de technische markt. Vanaf het moment van kennismaking werken we primair aan de opbouw van een duurzame relatie met zowel professional als opdrachtgever. Dit gebeurt door consultants met een technisch inhoudelijke achtergrond, waardoor we uitstekend in staat zijn om de vraag van onze opdrachtgever te verbinden aan de kwaliteiten van onze professionals. We zijn in feite ‘ingenieurs in detachering’. Deze werkwijze zien wij als een belangrijke toegevoegde waarde in onze dienstverlening. Door aan beide kanten – opdrachtgever en professional – te investeren, konden wij in de afgelopen jaren Tracé een onderscheidend gezicht geven. Tracé is voortdurend in beweging en op zoek naar innovatieve methoden om onze dienstverlening te professionaliseren.

Onze consultants zijn regionaal georiënteerd en hebben een sterke sociale binding met hun omgeving. Ze voelen daardoor prima aan wat er bij onze opdrachtgevers leeft. Onderling delen ze hun marktkennis, waardoor er altijd een totaaloverzicht is van de beschikbare professionals en actuele vacatures op de Nederlandse markt.

In onze rol als werkgever hebben wij een carrière gerichte focus. Professionals worden op een hoger niveau gebracht door actief te investeren in hun kennis en vaardigheden. Ze vallen onder de directe verantwoordelijkheid van één van onze consultants en worden door hem of haar ook persoonlijk begeleid. Daarnaast hebben professionals en opdrachtgevers de mogelijkheid deel te nemen aan de Tracé Academy. Deze incompany opleidingsfaciliteit biedt opleidingen en trainingen aan die gericht zijn op het verwerven en ontwikkelen van functiespecifieke competenties. Onze loopbaanbegeleiding gebeurt op een informele maar gestructureerde werkwijze. Er wordt ruimte geboden aan de wensen van de professional en er heerst een sfeer waarin alles bespreekbaar is. Deze open aanpak draagt bij aan een succesvolle detachering van de juiste persoon op de juiste plek.

Voor meer informatie www.tracedetachering.nl

TBI


TBI is een groep van ondernemingen die onze leefomgeving op een duurzame manier vernieuwt, inricht en onderhoudt. TBI is een netwerkorganisatie met hoogwaardige, specialistische expertise op het gebied van Techniek, Bouw en Infra. We zijn groot als het moet, en compact als het kan en willen investeren. In mensen en in innovatie. Wij zijn bij uitstek gericht op de toekomst. Ons werk heeft niet alleen een grote, maar ook een langdurige impact op het leven van mensen. Duurzaamheid is voor ons van het grootste belang.
Begint jouw carrière bij TBI? Wij geven talent graag de ruimte. Bij één van de TBI-bedrijven of als trainee bij TBI acdmy. Geef je carrieère een goede start en kijk op www.tbi.nl

Maak de toekomst

Twynstra Gudde


Twynstra Gudde is een onafhankelijk en toonaangevend Nederlands adviesbureau dat al 50 jaar adviseert en managementfuncties vervult. Onze adviseurs werken aan complexe vraagstukken. Wij onderscheiden ons daarin door het combineren van strategisch inzicht, vooruitstrevende managementvaardigheden en het vermogen tot het verbinden van mensen en belangen.

De aanpak van Twynstra Gudde is multidisciplinair, pragmatisch en resultaatgericht. De adviseurs en managers richten hun expertise onder andere op ruimtelijke ontwikkelingen, zorg, woningcorporaties en vastgoed. Twynstra Gudde is voornamelijk betrokken in het voortraject van een bouwopgave en heeft daarmee een groot aandeel in de strategiebepaling en projectmanagement.

Een brede kennisorganisatie
Twynstra Gudde is een mensgerichte kennisorganisatie met ruim 250 adviseurs. De kerncompetenties van Twynstra Gudde zijn project- en programmamanagement, veranderkunde, organisatiekunde en samenwerkingskunde. De adviseurs hebben specialisaties zoals projectmanagement, strategisch omgevingsmanagement, huisvestingsadvies, strategievorming, innovatieadvies en facility management. Verder maakt het bureau als partner van ‘Cordence Worldwide’ deel uit van een vooraanstaand, internationaal samenwerkingsverband van adviesbureaus.

Werken bij Twynstra Gudde
Kennisontwikkeling staat hoog in het vaandel en dus zijn er veel ontwikkel- en ontplooiingsmogelijkheden. Alle medewerkers, en dus ook onze starters, krijgen volop ruimte om interne cursussen en trainingen te volgen. Verder biedt Twynstra Gudde jou de mogelijkheid om advies- en managementwerkzaamheden te combineren of een afstudeerstage te lopen. Van de adviseurs van Twynstra Gudde wordt verwacht dat zij zelfstandig en verantwoordelijk zijn en kansen aangrijpen wanneer zij die zien. Zo stimuleer je jezelf om het beste uit jezelf en uit het bureau te halen. (kijk ook op www.adviestalent.com voor ons trainee programma)

Gegevens Twynstra Gudde
Contactpersoon: Nanet Schaap
Adres: Stationsplein 1, Amersfoort
Postcode: 3818 LE
Telefoon: 033 - 467 77 77
E-mail: info@tg.nl
Web : www.twynstragudde.nl

Inschrijfformulier RECD 2015


Het is niet meer mogelijk je in te schrijven voor de Business Cases of de workshops. Wil je nog meedoen met de bedrijvenmarkt? Neem dan snel contact op met Martijn Dijkstra via onderstaande contactgegevens!

Je kan hier het programmaboekje van de RECD 2015 downloaden.

Martijn Dijkstra


Studentenrelaties
+31 6 25 19 89 52
studenten@recd.nl

Waarom is de RECD interessant voor master studenten?

Tijdens de RECD zal er een breed scala van bedrijven binnen de vastgoedwereld aanwezig zijn, denk hierbij aan projectontwikkelaars, vastgoedbeleggers en adviesbureaus. Er is dus altijd wel een bedrijf aanwezig dat aansluit bij jouw interessegebied. Al deze bedrijven zijn op zoek naar afstudeerders, stagiaires of toekomstige werknemers. Voor masterstudenten is de RECD al vaak een mooi platform geweest voor hun verdere carrière binnen de vastgoedwereld. Voor iedereen wordt een persoonlijk, passend programma gemaakt dat aansluit op zijn/haar profiel zodat iedereen het uiterste uit zijn/haar dag haalt.

Ik doe een HBO opleiding, is de RECD ook interessant voor mij?

Tijdens de RECD zal er een breed scala van bedrijven binnen de vastgoedwereld aanwezig zijn, denk hierbij aan projectontwikkelaars, vastgoedbeleggers en adviesbureaus. Er is dus altijd wel een bedrijf aanwezig wat aansluit bij jouw interessegebied. Al deze bedrijven zijn op zoek naar afstudeerders, stagiaires of toekomstige werknemers wat daarom ook zeer interessant is voor studenten van het HBO. De dag is zowel bedoeld voor studenten die zich willen oriënteren of verder willen verdiepen in de arbeidsmarkt. Net als voor master-studenten is de RECD voor HBO-studenten al vaak een mooi platform geweest voor hun verdere carrière binnen de vastgoedwereld. Voor iedereen wordt een persoonlijk, passend programma gemaakt dat aansluit op zijn/haar profiel zodat iedereen het uiterste uit zijn/haar dag haalt.

Waarom is de RECD interessant voor bachelor studenten?

De dag is gericht op studenten die zich willen verdiepen in de vastgoedwereld, maar ook op studenten die zich willen oriënteren op de arbeidsmarkt binnen de vastgoedwereld. Je kunt dus op een prettige manier ontdekken of de vastgoedwereld iets voor je is of welke richting je binnen de vastgoedwereld op wil. Er worden naast de bedrijfscases ook workshops gegeven die meer gericht zijn op je persoonlijke ontwikkeling waar je minder voorkennis van de vastgoedwereld voor nodig hebt. Voor iedereen wordt een persoonlijk, passend programma gemaakt dat aansluit op zijn/haar profiel dus je hoeft niet bang te zijn dat je ergens wordt ingedeeld waar je niet op je plek zit. De bedrijven zijn aanwezig op de RECD omzichzelf te presenteren en op een informele manier kennis te maken met jou als student. Wees niet bang om een bedrijf te vragen wat zij precies doen binnen de vastgoedwereld, de bedrijven die deelnemen aan de RECD staan open voor alle vragen!

Wat maakt de RECD speciaal t.o.v. andere vastgoed-carrière-evenementen?

Na meer dan 20 jaar heeft de RECD een goede naam opgebouwd bij zowel studenten als bedrijven. De afgelopen jaren is de RECD al een groot succes geweest waaruit veel studenten nieuwe mogelijkheden voor hun carrière hebben gehaald. Het bijzondere aan de RECD is dat we een match maken tussen het profiel van zowel de student als de bedrijven. Hierdoor kan iedereen het maximale uit zijn of haar dag halen en wordt deze dag als zeer waardevol ervaren.

Wat voor cases geven de bedrijven?

Elk bedrijf geeft een type case die representatief is voor de uitdagingen en werkzaamheden waar het bedrijf mee te maken heeft. Met deze cases kan jij je persoonlijke skills verbeteren en zien de bedrijven over wat voor kwaliteiten jij beschikt. De cases zijn daarom een mooie kans om jou competenties tentoon te stellen aan het bedrijf.

Wat houden de workshops in?

De workshops zijn er als een verbredende activiteit gedurende dag. Zelfontplooiing staat centraal tijdens deze workshops. Het aanbod van de workshops kan je terugvinden onder het kopje Programma – Workshops.

Waar betaal ik het inschrijfgeld voor?

Wij vragen voor elke inschrijving het minimale bedrag van €12,50. Zowel de organisatie van de RECD als de bedrijven willen graag dat de studenten die zich opgeven voor de RECD dat serieus nemen en op een actieve en enthousiaste manier aan de dag zullen deelnemen. In ruil voor dit bedrag zijn voor jou alle materialen voor de workshops en cases geregeld, zal je een luxe lunch ontvangen, en zullen alle consumpties tijdens de borrel inbegrepen zijn. De gehele dag wordt dus voor je verzorgd.

Bij het aanmeldingsformulier staat dat het diner exclusief is, wat betekent dit?

Wil je ook deelnemen aan het exclusieve bedrijvendiner, dan zijn hier extra kosten aan verbonden. Je betaalt voor deelname aan het diner €10,- extra voor een luxe 3-gangen menu en enkele drankjes. Het bedrijvendiner is op basis van selectie, je zult daarom alleen als je geselecteerd wordt een automatische incasso toegestuurd krijgen.

Ik kan niet de hele dag, is het ook mogelijk bepaalde onderdelen over te slaan?

Wanneer je je opgeeft voor de cases en workshops verwachten we dat je hierbij aanwezig bent. Er wordt namelijk speciaal voor jou een plek gereserveerd. We verplichten je niet de gehele dag aanwezig te zijn, maar natuurlijk haal je wel het meeste uit het evenement als je er de hele dag bent. Het is ook mogelijk om alleen naar de bedrijvenmarkt te komen. Neem hiervoor contact op met Martijn Dijkstra (studenten@recd.nl).

Hoe wordt mijn persoonlijke programma samengesteld?

Op basis van jouw profiel en voorkeuren zoeken wij naar de beste match met bedrijven. Hierdoor zullen de cases en workshops die jij zal gaan volgen perfect aansluiten bij jouw wensen.

Waaruit moet mijn motivatie voor de één-op-één gesprekken bestaan?

In de motivatie kun je aangeven welke bedrijven jouw voorkeur hebben voor de één-op-één gesprekken, en nog belangrijker waarom deze bedrijven de voorkeur hebben. De bedrijven kiezen namelijk de studenten die zij willen spreken op basis van de motivaties, en de CV’s die zij toegestuurd krijgen.

Waar moet ik zijn voor overige vragen?

Mocht je vraag er niet tussen staan neem dan contact op met Martijn Dijkstra op studenten@recd.nl.

Fotoimpressie


Klik hieronder voor een fotoimpressie van voorgaande jaren.

Fotoimpressie

Quotes


Reacties van bedrijven op voorgaande edities van de Real Estate Career Day.
De Real Estate Career Day geeft een goede eerste indruk van studenten, zowel afstudeerders als afgestudeerden, en zij van ons. - AT Osborne

Exposure van ons bedrijf en talentvolle studenten al vroeg in het vizier hebben. - Brink Groep

Leuk dat er verschillende steden en studies aanwezig waren. Goed voor onze naamsbekendheid en uitstraling naar studenten toe. - AOS Studley